نوشته شده توسط : sahar

اگر شما هم علاقه‌مند هستید به مشهد سفر کنید و به زیارت و سیاحت در این شهر بپردازید، پیدا کردن محلی برای اقامت از مهم‌ترین تصمیمات شما خواهد بود. به دلیل بالا بودن هزینه هتل‌ها در مشهد اگر شما هم مایل به استفاده از مهمان‌سراها و مسافرخانه‌ها با قیمت مناسب‌تری هستید در ادامه همراه ما باشید تا بهترین مسافرخانه‌های مشهد را به شما معرفی کنیم.

 

 

هتل آپارتمان تفتان

در صورتی که اولین هدف شما از سفر به مشهد زیارت امام رضا (ع) باشد، انتخاب محل اقامتی در نزدیکی حرم یک مزیت محسوب می‌شود. هتل آپارتمان تفتان واقع در خیابان امام رضا 1 است که فاصله بسیار کمی با حرم دارد. از این مهمان پذیر تا حرم تنها 10 دقیقه پیاده‌روی لازم است به همین دلیل هم شما می‌توانید به راحتی خود را هر زمان که بخواهید به حرم مطهر برسانید. همچنین اگر بخواهید به مراکز خرید دسترسی داشته باشید هم مکانیت این مهمانسرا بسیار مناسب شما خواهد بود. یخچال، گاز، تلویزیون و… از مزایای این هتل آپارتمان است.

 

آدرس: میدان بیت المقدس – کوچه نخود بریزها – پلاک 129

 

شماره تماس: 32223647

 

هتل آپارتمان هدایت

هتل آپارتمان 1 ستاره هدایت در 6 طبقه و نزدیک به حرم ساخته شده است. این هتل آپارتمان دارای پارکینگ اختصاصی است تا در صورتی که با خودروی شخصی سفر کرده‌اید نگران جای پارک خودروی خود نباشید. اما فاصله کم این مهمانسرا تا هتل به شما این امکان را می‌دهد تا در صورتی که با تور مشهد از تهران به این شهر سفر کرده‌اید و ماشین همراه ندارید، بدون نیاز به خودرو و تحمل ترافیک همیشگی اطراف حرم به زیارت بپردازید. از جمله امکانات هتل آپارتمان هدایت می‌توان به یخچال، گاز، تلویزیون، بخاری و… اشاره کرد.

 

آدرس: مشهد – خیابان آخوند خراسانی – آخوند خراسانی 28

 

شماره تماس: 09023334468

 

هتل آپارتمان هورام

این مجموعه در سال 1391 افتتاح شده و در حال حاضر ارائه دهنده خدمات به زائران امام رضا (ع) است. برای رسیدن به حرم کافی است 5 دقیقه مسافت را با خودرو طی کنید و به راحتی به زیارت بپردازید. این هتل علاوه بر فاصله کم با حرم مطهر، مسافت کمی هم با بازارهای معروف در منطقه حرم دارد که می‌توانید برای خرید سوغاتی به آن‌ها مراجعه کنید.

 

 

آدرس: خیابان امام رضا – چهار راه دانش

 

شماره تماس: 05138211556

 

هتل آپارتمان قصر نوین

این هتل آپارتمان از مهمانسراهایی است که نوساز محسوب می‌شود و امکانات رفاهی مناسبی دارد. در صورتی که شما بخواهید هزینه‌های زیاد هتل‌ها را متحمل نشوید و با این حال از امکانات بیشتری برخوردار باشید، خوب است که هتل آپارتمان قصر نوین را در نظر داشته باشید. این مهمان پذیر علاوه بر نزدیکی به حرم مزایای دیگری مانند تلویزیون، یخچال، گاز، سیستم سرمایش گرمایش مناسب، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت و… را نیز دارد.

 

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا – بین امام رضا 9 و 11

 

شماره تماس: 05138426161

 

سوییت غروی

فاصله این سوئیت از حرم تنها 5 دقیقه با ماشین است. اگر می‌خواهید برای عزیزان خود از مشهد سوغاتی تهیه کنید می‌توانید به بازار رضا، بازار 17 شهریور و غیره بروید و خرید خود را با قیمت مناسب انجام دهید. خوب است بدانید مزیت دیگر سوییت غروی نزدیکی به این بازارهاست. امکانات این سوئیت شامل؛ تلویزیون، گاز، سرویس بهداشتی و… می‌باشد.

 

آدرس: مشهد – امام رضا 5 –سرشور

 

شماره تماس: 09105541626

 

سوییت عرفایی

سوییت عرفایی مناسب کسانی است که می‌خواهند تجربه سفری دسته جمعی را به مشهد داشته باشند اما در عین حال هزینه‌های سنگین اقامت در هتل را نداشته باشند. فاصله این سوئیت تا حرم 3-5 دقیقه با ماشین است که به راحتی می‌توانید در هر ساعت شبانه روز به زیارت امام رضا (ع) بروید. برخی از امکانات سوئیت عرفایی شامل گاز، یخچال، امکانات پخت و پز، مبلمان و… می‌شود.

 

آدرس: مشهد – خیابان آخوند خراسانی

 

شماره تماس: 05137279091

 

مهمان‌پذیر نوید

این مسافرخانه در خیابان طبرسی قرار دارد و مناسب افرادی است که با تور مشهد از تبریز به این شهر آمده‌اند و می‌خواهند سفر زیارتی و در عین حال اقتصادی را تجربه کنند. اتاق‌های مسافرخانه نوید بین 1 تا 3 خواب دارند که شما می‌توانید به همراه خانواده در آن اقامت کنید. فاصله مهمان پذیر نوید تا حرم تنها 10 دقیقه است؛ بنابراین شما نیازی به استفاده از خودرو ندارید. آشپزخانه، تلویزیون، سرویس بهداشتی، تجهیزات پخت و پز و… از جمله امکانات این مهمان‌پذیر است.

 

آدرس: مشهد – خیابان طبرسی

 

شماره تماس: 5132250767

 

سوییت ربانی

سوییت ربانی در سال 1391 در خیابان امام رضا 5 افتتاح شد. این سوییت بسیار نزدیک به حرم واقع شده و تنها 6 دقیقه پیاده روی برای رسیدن به حرم مطهر لازم است. همچنین شما برای صرف غذا می‌توانید به رستوران همین مسافرخانه مراجعه کنید. یخچال، گاز، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع برخی از امکانات سوئیت ربانی است.

 

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا – امام رضا 5 – چهنو 6

 

شماره تماس: 05138211556



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sahar

از برجسته‌ترین ویژگی‌های ائمه پاکی و معصومیت آن‌ها از گناه است. بنابراین شایسته است مهمان خانه آن‌ها نیز پاک و طهارت وارد شود و رعایت ادب و احترام را در پیشگاه آن‌ها بکند. در ادامه این مطلب به بررسی چیستی آداب زیارت و ضرورت رعایت این آداب در هنگام زیارت حرم مطهر امام رضا می‌پردازیم. اگر شما نیز قصد سفر به مشهد را دارید می‌توانید با تور مشهد از تهران سفر زیارتی و سیاحتی را تجربه کنید.

آداب زیارت حرم
آداب زیارت و ضرورت آن
ملاقاتی که روح و قلب و فکر دو طرف باهم ارتباط می‌گیرند را زیارت می‌گوییم. ارزش زیارت به متمرکز بودن و معرفت انسان است. اگر این زیارت را در وصف امام هشتم بخواهیم توضیح دهیم باید بگوییم که برقراری ارتباط قلبی و معرفت نسبت به خصوصیات ایشان هرچقدر بیشتر باشد ارزش این ملاقات بیشتر خواهد بود. ما برای ایجاد معرفت نیاز به شناخت داریم و باید قلب خود را به امام رضا (ع) نزدیک‌تر کنیم و این مهم به وسیله رعایت آداب زیارت ممکن است. معصومان آداب بسیاری را نقل کرده‌اند که شامل آداب عام و آداب خاص جهت به جا آوردن زیارت می‌شود.

آداب قبل از ورود به حرم
مهم‌ترین مسئله قبل از تشرف به حضور حضرت، حسن نیت و خلوص نیت شماست. بهتر است قبل از اقدام به انجام زیارت ابتدا به صورت جسمی و روحی طهارت انجام دهید تا به این صورت اثرات زیارت پر فیض شما به دل و جان‌تان رخنه کرده و شما را از بدی‌ها و ناپاکی‌ها عاری کند.
تهذیب مال نیز قبل از زیارت از ضروریات است. در صورتی که مال شما شامل حق الناس باشد، دعا و نیایش و زیارتتان مورد قبول واقع نخواهد شد.
بوسیدن دست پدر و مادر، طلبیدن حلالیت از آشنایان نیز از دیگر آداب قبل زیارت است.
غسل زیارت با وجود اینکه واجب نیست اما بسیار توصیه شده است. بهتر است که قبل از ورود به حرم غسل کنیم و دعا بخوانیم تا تطهیر شده و با بوی خوش و پاکیزه به مهمانی امام رضا (ع) رفته باشیم.
از دیگر آداب مهم جاری شدن ذکر بر زبان شما در طول مسیر زیارت است که بسیار توصیه شده.
آداب زیارت در هنگام تشرف
رعایت ادب در خانه امام رضا (ع) از واجب‌ترین امور است. در هنگام ورود به حرم خوب است توجه داشته باشیم در محضر چه کسی هستیم و احترام به امام هشتم (ع) را در تمام طول زیارت از یاد نبریم.
از دیگر آداب زیارت، خواندن دعا اذن دخول در همان ابتدای ورود به حرم مطهر است. به این صورت برای ورود به حرم از امام رضا اجازه گرفته‌ایم.
آهسته صحبت کردن در حرم و دوری از ایجاد عدم تمرکز نیز امری مهم است که باید در هنگام زیارت به آن توجه داشت. بهتر است در زمان حضور در حرم رضوی صدای خود را بلند نکنید و اجازه دهید جو معنوی حرم حفظ شود تا سایر زائرین نیز بتوانند با تمرکز به نیایش خود بپردازند و قلبشان را به روی لطف و مرحمت خداوند و امام هشتم باز کنند.
تکبیر گفتن و شکرگذاری دیگر آدابی است که می‌توانید در هنگام زیارت آن را رعایت کنید تا دل و روح شما از این زیارت حداکثر فیض را ببرد. در هنگام دیدن قبر حضرت بهتر است که با تکبیر و شکر گویان وارد شوید و اجازه دهید تمام وجودتان به معرفت و قربت امام رضا (ع) برسد و پس از آن می‌توانید خواسته خود را مطرح کنید تا نعمات به شما نازل شود.
خواندن نماز دو رکعتی زیارت و دعا و مناجات هایی مانند؛ زیارت امین الله، زیارت وارث، زیارت مخصوص حضرت و سایر ادعیه ای که در مناجات نامه‌ها و کتب دعایی دیگر به خواندنشان توصیه شده است نیز از آداب بسیار پر فیض می باشد.
دعا کردن برای دوستان، آشنایان و افرادی که گرفتاری در زندگی دارند نیز از دیگر توصیه‌هایی است که توسط معصومین به آن تاکید شده است. در احادیث بسیار نقل شده کسانی که برای دیگران پیش از خود دعا می‌کنند به لطف و رحمت خدا نزدیک ترند و دعایشان زودتر اجابت خواهد شد.
خواندن قرآن و هدیه کردن ثواب آن به روح اولیای خدا از جمله آداب زیارت محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که در این زمان که فضیلت‌های زیارت را دریافت کرده‌اید خوب است برای ظهور حضرت مهدی (عج) نیز دعا کنید.
آداب پس از زیارت حرم مطهر
تحول و رشد معنوی از آداب زیارت است که می‌تواند موجب بهبود زندگی و حال روحی شما شود و شما را به خدا و معصومین (ع) قدمی نزدیک‌تر کند.
حفاظت از آثار و نتایجی که زیارت بر جسم و جانمان گذاشته و حفظ دستاوردهای ما از زیارت از مهم‌ترین آداب بعد زیارت است.
بهترین محل برای دعا کردن در حرم امام رضا (ع)
بهتر این است که در هنگام انجام دعا و نیایش، پشت به قبله و رو به قبر مطهر حضرت رضا (ع) باشیم و در این حالت ادعیه بخوانیم و دعا کنیم. با تور مشهد از تبریز به حرم مطهر سفر کنید و با انجام این آداب جسم و روح خود را تطهیر کنید.

سخن پایانی
همانطور که خواندید ما در این مقاله به بررسی آداب زیارت قبل و بعد و در هنگام تشرف به حرم امام رضا (ع) پرداختیم و دلایل اهمیت رعایت آداب را نیز ذکر کردیم. اگر قصد رزرو انواع تورهای زیارتی داخلی و خارجی و یا اطلاع از قیمت هرکدام دارید، اینجا کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sahar

استفاده از تورهای مختلف یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به کیش است. زمانی که شما از تور استفاده نمایید، با کمترین زحمت و پرداخت مبلغ مناسبی برای سفر، می‌توانید یکی از بهترین خاطرات خود را در این مکان گردشگری پرطرفدار بسازید.

اگر برای تعطیلات مسافرت را در نظر بگیرید؛ به کجا سفر می‌کنید؟ به نظر شما چه تعداد از افراد هستند که برای مسافرت خود، جزیره زیبا و دیدنی کیش را انتخاب می‌کنند؟

جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای تمامی گردشگران ایرانی و حتی خارجی است. تفریحات و مکان‌های دیدنی این جزیره باعث شده تا افراد زیادی برای رفتن به این مکان مشتاق باشند و آن را به عنوان مقصد خود در نظر بگیرند.

استفاده از تورهای مختلف یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به کیش است. زمانی که شما از تور استفاده نمایید، با کمترین زحمت و پرداخت مبلغ مناسبی برای سفر، می‌توانید یکی از بهترین خاطرات خود را در این مکان گردشگری پرطرفدار بسازید.

جالب است بدانید که تعداد زیادی از افراد متقاضی برای این سفر و استفاده از تورهای کیش، ساکنین شهر مشهد هستند و به دلیل وجود متقاضیان زیاد، تعداد زیادی تور کیش از مشهد با تنوع و قیمت‌های مختلف ارائه می‌شوند.

تقریبا تمام آژانس‌های مسافرتی در شهر مشهد تور کیش از مشهد را ارائه می‌دهند و در تلاشند برای رفاه مراجعین خود، بیشترین تنوع و خدمات را با مناسب‌ترین قیمت‌ها (تا حد امکان) ارائه دهند.

یکی از مسائل مهمی که در قیمت این تورها تاثیرگذار خواهد بود و تعداد مسافرین را بالا و پایین می‌کند، زمان سفر به این جزیره است. اینکه شما چه زمانی به کیش سفر کنید و از چه امکاناتی و با چه قیمتی استفاده کنید، یکی از مواردی است که حتما باید در رابطه با آن مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و مسافرت خوبی داشته باشید.

همسفرها در این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا طبق سلیقه و تفریحات مورد علاقه خود، بهترین زمان را برای رزرو تور کیش از مشهد انتخاب نمایید.

بهترین زمان رزرو تور کیش از مشهد از نظر آب و هوا
در حالت کلی هوای کیش گرم و مرطوب است و گاهی این گرما و رطوبت به حدی می‌رسد که تحمل آن بسیار سخت می‌شود. ولی زمان‌هایی نیز وجود دارد که هوای این جزیره متعادل شده و شما می‌توانید از آن لذت ببرید.

در ماه‌هایی که کیش از هوای مطبوعی برخوردار است، رطوبت آن به کمترین حالت ممکن خواهد رسید و متوسط دمای جزیره کیش بین ۱۹ تا ۲۲ درجه تغییر می‌کند.

حالا سوالی که پیش خواهد آمد این است که دقیقا در کدام ماه‌ها هوای کیش مطبوع خواهد شد؟

از ابتدای دی ماه تا اواخر فروردین و حتی گاهی تا اواخر اردیبهشت، هوای کیش حالت مطبوعی دارد و افرادی که نسبت به گرما حساسیت بالایی دارند، می‌توانند در این بازه زمانی تور کیش از مشهد را رزرو نمایند.

البته توجه به این نکته نیز ضروری است که گاهی در ماه فرورین که پرمسافرترین ماه کیش است، افراد نمی‌توانند گرمای هوا را تحمل کنند. به همین دلیل است که شما باید نسبت به میزان تحمل خود در برابر گرما آگاهی داشته باشد و سپس برای تاریخ سفر خود تصمیم بگیرید.

اربیشهت نیز ماهی است که در آن رطوبت هوا هم‌چنان کم است و بادهای خنک شبانگاهی و آب سرد دریا نیز دلایلی هستند که هوا را مطبوع می‌کنند.

به این نکته نیز توجه کنید که در فصل تابستان ممکن است رطوبت هوا (به دلیل حرارت بالای که دارد) به ۱۰۰% برسد. اگر می‌خواهید از تفریحات آبی استفاده کنید، بهتر است این فصل را انتخاب نکنید چرا که ممکن است حتی تنفس برای شما در چنین شرایطی سخت باشد.

بهترین زمان سفر به کیش از نظر هزینه‌های سفر
بسیاری از افراد اولین موردی که برای سفر چک می‌کنند، هزینه مسافرت و خرید تور است. مسافرت یکی از جذاب‌ترین تفریحاتی است که هر فردی از آن لذت خواهد برد ولی گاهی هزینه‌های آن مانع از انجامش می‌شود.

برای اینکه بخواهید سفری اقتصادی به کیش داشته باشید، باید بدانید که دقیقا در چه فصلی می‌توانید از تخفیف‌ها و قیمت‌های پایین‌تر برخوردار شوید.

عموما زمانی که تعداد مسافران کم باشد، هزینه بیشتر خدمات مانند هزینه‌های هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری و توریستی در کیش کاهش پیدا خواهد کرد.

فصل تابستان دقیقا همان فصلی است که شما به دنبال آن هستید. در این فصل قیمت تمامی خدمات کاهش پیدا می‌کند و شما می‌توانید در جشنواره‌های مختلف و جذاب فراوانی شرکت کنید و لذت ببرید.

دلیل حجم کم مسافران در این فصل، دمای هوا است. همانطور که گفتیم هوای کیش به صورت کلی گرم و مرطوب است و میزان آن در فصل تابستان به اوج خود خواهد رسید. به دلیل این هوای گرم که برای خیلی از افراد تحمل آن غیر ممکن است، تعداد مسافران کاهش پیدا کرده و قیمت‌های جدیدی در بازار دیده می‌شوند.

 

بیشتر هتل‌های موجود در جزیره کیش تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا در این فصل قیمت اتاق‌های خود را تا جایی که می‌توانند کاهش دهند تا مسافران بتوانند از خدماتشان استفاده نمایند.

قسمت‌های مختلف جزیره تلاش می‌کنند تا در فصل تابستان با برگزاری فیستیوال‌ها و جشنواره‌های مختلف، گردشگران را به کیش جذب کنند.

البته لازم به ذکر است که در فصل پاییز نیز به دلیل بارش مداوم و ناگهانی باران و ایجاد سیل، ممکن است قیمت‌ها کاهش پیدا کند ولی بازهم فصل تابستان از این نظر بسیار مناسب‌تر است.

بهترین زمان سفر به کیش برای شرکت در رویدادها
همانطور که گفتیم فصل تابستان به دلیل آب و هوای گرم و مرطوب خود، فصلی است که مسافران کمی در آن به کیش سفر می‌کنند.

از آن‌جایی که کار بسیاری از افراد شاغل در کیش به گردشگری و حضور گردشگران بستگی دارد، لازم است در این فصل برای جذب گردشگران از جذابیت‌های دیگری استفاده شود.

یکی از این موارد؛ برگزاری فستیوال‌ها و جشنواره‌های مختلف است. مدیران و مسئولین کیش جذاب‎ترین فستوال‌ها را در فصل تابستان برگزار می‌کنند تا تعداد زیادی از افراد را به جزیره بکشانند و کاری کنند تا برای چرخ اقتصادی کیش هیچ مشکلی پیش نیاید.

اگر شما جزء افرادی هستید که برای شرکت در این جشنواره‌ها مشتاق هستید، می‌توانید از ۱ تیر تا آخر شهریور نسبت به رزرو تور کیش از مشهد اقدام نمایید و سفر خوبی را تجربه کنید.

مسابقات رالی تور خانوادگی، جشنواره آبنبات چوبی، جشنواره خرید، جشنواره سلامت، شرکت در کنسرت‌های مختلف، استفاده از تخفیفات مختلف برای خرید انواع کالا و… جزء تفریحاتی هستند که می‌توانند در تابستان تجربه کنید.

همسفرها در این مطلب شما را با بهترین زمان‌ها براس سفر به کیش آشنا نمود. شما عزیزان می‌توانید تور مناسب خود را در هر زمان و با هر امکاناتی که دوست دارید، از طریق سایت آژانس مسافرتی همسفرها رزور نمایید.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sahar

اینکه چه عینک آفتابی مناسب لیزریک است و عینک آفتابی مناسب لیزریک چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، سوالاتی هستند که در ادامه قصد داریم به آن‌ها پاسخ دهیم. پس اگر قصد تهیه یک عینک مناسب برای مراقبت از چشمانات بعد از عمل لیزریک را دارید، پیشنهاد می‌دهیم با ما همراه باشید:


چشم‌های ما جزو ارزشمندترین اعضای بدنمان هستند. این عضو از بدن همواره در معرض آسیب‌های مختلف قرار داشته و از جمله اعضای حساس بدن است. عمل لیزریک یکی از جراحی‌های چشم است که نیازمند مراقبت‌های بعد عمل خواهد بود. اگر تجربه جراحی لیزریک را داشته باشید یا قصد انجام چنین جراحی را دارید، حتما پزشک شما هم، استفاده از عینک‌های مناسب و مخصوص را پیشنهاد می‌دهد. به طور کلی، پس از جراحی لیزریک، لازم است تا از چشمانتان مراقبت کنید و این مراقبت با استفاده از یک عینک آفتابی مناسب لیزریک صورت می‌گیرد. استفاده از عینک آفتابی مناسب، بهترین راه مراقبت از چشم‌ها پس از عمل لیزریک است.

اینکه چه عینک آفتابی مناسب لیزریک است و عینک آفتابی مناسب لیزریک چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، سوالاتی هستند که در ادامه قصد داریم به آن‌ها پاسخ دهیم. پس اگر قصد تهیه یک عینک مناسب برای مراقبت از چشمانات بعد از عمل لیزریک را دارید، پیشنهاد می‌دهیم با ما همراه باشید:

 


یک عینک آفتابی پولاریزه بخرید!

پس از عمل لیزریک، ممکن است متوجه حساس شدن چشم‌هایتان به برخی موارد شوید. به عنوان مثال، ممکن است زمانی که بیرون از منزل هستید، چشم‌های شما اذیت شود و این موضوع نیز با یک عینک آفتابی ساده حل نشود! در چنین شرایطی، اصلا نگران نباشید! بهتر است بدانید، عینک‌های آفتابی معمولی از چشم‌های ما در برابر اشعه‌های مضری چون اشعه فرابنفش جلوگیری می‌کنند، اما گاهی تابش‌هایی مانند انعکاس نور در برف، کاپوت ماشین و آب ممکن است دردسرساز شوند پس از عمل لیزریک، چشم‌های شما حساس می‌شوند و چنین مواردی ممکن است چشم‌های شما را آزار دهند پس توصیه می‌شود از عینک آفتابی پولاریزه که از چشم‌ها در برابر چنین انعکاس نورهایی جلوگیری می‌کند، استفاده کنید.

گفتنی است که این عینک آفتابی مناسب لیزریک، در میان قایق‌رانان و ماهی‌گیران نیز طرفداران زیادی دارد. عینک آفتابی پولاریزه موجب کاهش خستگی و فشار در محل‌های پرنور نور می‌شود و راحتی دید شما را به همراه خواهد داشت. از این رو، توصیه می‌شود در زمان تهیه عینک آفتابی مناسب لیزریک حتما به این ویژگی توجه داشته باشید.
عینک آفتابی مناسب لیزریک باید پوشش کاملی در برابر اشعه ماوراء بنفش داشته باشد

اشعه ماوراء بنفش به صورت باورنکردی به چشم‌ها و حتی پوست ما آسیب می‌زند. از این رو، تهیه یک عینک مناسب که از چشم‌ها در برابر این اشعه مضر محافظت کند، نه تنها به افراد پس از عمل لیزریک توصیه می‌شود، بلکه برای افراد عادی نیز ضروری است! اشعه ماوراء بنفش ممکن است موجب بروز مشکلاتی مانند سرطان پوست، آب مروارید و آفتاب سوختگی قرنیه چشم شود. از این رو، توجه به این ویژگی برای افرادی که قصد تهیه عینک آفتابی مناسب لیزریک را دارند، یک امر الزامی است. در زمان خرید عینک آفتابی مناسب دقت داشته باشید که فرم و طراحی عینک به صورتی باشد که از تابش اشعه ماوراء بنفش از کناره‌ها و بالای فریم عینک نیز جلوگیری کند.
جنس لنز عینک آفتابی باید مناسب باشد

جنس و مشخصات لنز عینک، یک از ویژگی‌هایی است که به دلیل عدم اگاهی ممکن است نادیده گرفته شود، اما توجه داشته باشید که اگر جنس لنز یک عینک مناسب نباید، عینک عملا کاربردی ندارد! امروزه شما می‌توانید انواع مختلف عینک با لنزهای مختلفی را در بازار ببینید لنزهای پلی کربنات یک ویژگی مهم دارند و آن، نشکن بودنشان است. این لنزها از چشم‌های شما تا ده برابر بیشتر از سایر عینک‌های آفتابی محافظت می‌کنند. عینک‌های آفتابی با لنز شیشه‌ای، می‌توانند چشم‌های شما را خنک نگه دارند، اما در برابر عواملی چون ضربه و خراش بسیار آسیب‌پذیر هستند.
یک عینک راحت تهیه کنید!

عینک آفتابی همانند یک لباس برای چشم‌هایتان است. فرم عینک آفتابی مناسب لیزریک باید متناسب با فرم صورت و بینی شما باشد تا موجب آزار و اذیت شما نشود. البته مسئله راحتی عینک آفتابی، زمانی مشخص می‌شود که چند ساعت از آن استفاده کنید. در زمان خرید عینک آفتابی مناسب لیزریک، عواملی چون زیبایی عینک و جنس لنز و ... ممکن است شما را از توجه به راحتی و تناسب آن با فرم صورتتان بازدارد، اما توجه کنید که این ویژگی مهم را هرگز از یاد نبرید؛ چون حتی اگر عینک آفتابی باکیفیت و زیبا با جنس لنز عالی را تهیه کنید، اما با آن احساس راحتی نکنید، بدون شک، پس از گذشت مدتی به یک عینک بی‌مصرف برای شما تبدیل خواهد شد.
رنگ لنز نیز اهمیت دارد

 

رنگ لنز عینک آفتابی نیز تا حد زیادی اهمیت دارد و یکی از ویژگی‌های مهم عینک آفتابی مناسب لیزریک است. هر رنگ لنز یک ویژگی متفاوت دارد. به عنوان مثال، اگر نگران تغییر رنگ مناظری هستید که با عینک آفتابی آن‌ها را خواهید دید، لنزها به رنگ خاکستری، تصاویر را با رنگ واقعی نشان می‌دهند و موجب تغییر رنگ نمی‌شوند. لنز با رنگ قهوه‌ای موجب بهبود کنتراست می‌گردد. لنزهای آینه‌ای قرمز و بنفشف معمولا به دلیل جذابیت خاصی که دارند برای زیبایی استفاده می‌شوند، اما بهتر است بدانید این لنزها تا حد زیادی از تابش اشعه‌های مضر نیز جلوگیری می‌کنند.
خرید عینک آفتابی

در این بخش چند توصیه کوتاه برای شما داریم تا تجربه خرید عینک آفتابی لیزریک خوبی داشته باشید:

* هرگز توجه به ویژگی‌های محافظتی عینک آفتابی را در زمان خرید فراموش نکنید.
* عینک آفتابی باید موجب بهبود بینایی شما شود، نه اینکه مانعی در برابر دیدتان باشد.
* عینک آفتابی مناسب لیزریک باید خاصیت پولاریزه داشته باشد.
* دقت کنید که عینک آفتابی باید به گونه‌ای باشد که از نورهایی که به صورت جانبی به چشم‌های شما می‌تابد نیز محافظت کند.

 

نکته پایانی

معمولا پس از عمل لیزریک، به افراد توصیه می‌شود تا از عینک افتابی مخصوصی استفاده کنند تا حساسیت‌های چشم آن‌ها برطرف شود. لازم است این عینک مخصوص، ویژگی‌هایی داشته باشد. خرید عینک افتابی مناسب لیزریک هموراه چالش‌هایی را به همراه دارد و ما را با سوالاتی مواجه می‌کند. در این مطلب، سعی کردیم به مهم‌ترین ویژگی‌های یک عینک آفتابی مناسب که پس از عمل لیزریک باید تهیه کنید، بپردازیم.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sahar

تهران به‌عنوان پایتخت سیاسی ایران یکی از شلوغ‌ترین شهرهای کشور است. بسیاری از افراد برای تفریح و انجام کارهای ضروری خود به آن سفر می‌کنند. از طرفی رفت‌وآمد اتباع خارجی نیز به شهر تهران زیاد است. به‌همین علت مکان‌هایی باید وجود داشته باشند تا مسافرها بتوانند در آن‌جا در مدت زمان سفرشان، اقامت کنند. خرید تور کیش از تهران از سایت همسفرها با بهترین قیمت ممکن است.

در گذشته هتل های معروف تهران اندک بودند و همه آن‌ها را می‌شناختند اما امروزه با پیشرفت بسیار زیاد و افزایش چشمگیر جمعیت، نیاز به هتل لاکچری تهران بیشتر شده است. به‌همین دلیل ساخت این مکان‌ها رونق گرفته است و در حال حاضر می‌توان لیستی طولانی از بهترین و معروف‌ترین هتل های تهران را آماده کرد.

این لیست شامل هتل های 5 ستاره، 4 ستاره و بعضی از هتل های 3 ستاره است. انتخاب اسامی حاضر در این فهرست ممکن است سلیقه‌ای باشد اما با این حال موارد مهمی از جمله کیفیت، خدمات، قیمت و چند ستاره بودن هتل تأثیر زیادی در این انتخاب داشته باشند.

اگر قصد سفر را به پایتخت دارید، بهتر است ابتدا با هتل های خاص تهران آشنا شوید، ویژگی‌های آن‌ها را بدانید و سپس اقدامات لازم برای رزرو هتل را انجام دهید. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین هتل های تهران بپردازیم. بنابراین تا انتها ما را همراهی کنید.

هتل استقلال تهران
هتل استقلال یکی از هتل های 5 ستاره در پایتخت است که در قدیم آن را با نام رویال هیلتون می‌شناختند. این اقامتگاه تا چند سال قبل به‌عنوان بهترین هتل تهران شناخته می‌شد.

استقلال امروزه بزرگترین هتل بین‌المللی پایتخت است و دو برج غربی و شرقی دارد. موقعیت مکانی، امکانات و خدمات ارائه شده توسط این هتل نیز باعث شده‌اند تا مسافرهای زیادی این مکان را برای اقامت خود در نظر بگیرند.

این هتل همراه با هر دو برج خود 70 هزار متر مربع وسعت دارد. علاوه بر این تعداد اتاق‌های موجود در آن نیز 552 عدد است که بسیار شیک و خاص هستند. از این تعداد سوئیت، 261 اتاق در برج غربی و 291 اتاق در برج شرقی قرار دارند.

ویژگی‌های هتل استقلال
ویژگی‌های هتل استقلال

هتل استقلال که از جمله هتل های معروف تهران است، ویژگی‌های زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

از نظر موقعیت مکانی دسترسی خوبی به مراکز تفریحی، تجاری، سالن اجلاس، صدا و سیما و مراکز مهم دیگر دارد.
چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها
مجموعه‌های ورزشی و تفریحی آبی
رستوران‌ها، چایخانه‌ها و کافی شاپ‌های متعدد
سالن‌های همایش و پذیرایی
بانک و صرافی
آرایشگاه مردانه
اینترنت رایگان در لابی
مراکز تجاری
پرسنل حرفه‌ای و باتجربه
آدرس هتل استقلال
تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع بزرگراه شهید چمران

هتل اسپیناس پالاس تهران
اسپیناس پالاس از هتل های معروف تهران است و در حال حاضر به‌عنوان مجلل‌ترین و شیک‌ترین هتل در پایتخت شناخته می‌شود. دلیل چنین شهرتی را باید معماری مدرن و متفاوت آن بدانیم.

این هتل 20 طبقه که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد، 400 اتاق شیک و زیبا دارد که به تمامی امکانات رفاهی مجهز هستند.

با این‌که اسپیناس پالاس از هتل های جوان تهران به‌شمار می‌رود اما خیلی زود توانست جایگاه اصلی خود را پیدا کند و به مکانی تبدیل شود که شخصیت‌های معروف سیاسی، فرهنگی، علمی و ورزشی جهان آن را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس روی تپه‌ای مرتفع در سعادت آباد تهران قرار دارد. به‌همین علت آب و هوا در اطراف این اقامتگاه بسیار خوب و خوشایند به‌نظر می‌آید و خبری از آلودگی نیست. علاوه بر این، هتل مورد نظر از هیاهوی شهری و شلوغی‌ها نیز دور است.

معماری و سبک این هتل بسیار ویژه است و هر نوع سلیقه‌ای را می‌تواند راضی نگه دارد. به‌همین دلیل می‌توان گفت اسپیناس پالاس بهترین هتل تهران برای ماه عسل و دیگر مراسم‌ها به‌شمار می‌رود.

ویژگی‌های هتل اسپیناس پالاس
از جمله ویژگی‌های هتل اسپیناس پالاس می‌توان موارد زیر را نام برد:

چشم‌انداز اتاق‌های این هتل بسیار زیبا است.
آب و هوای محل قرارگیری هتل بسیار مطلوب به‌نظر می‌رسد.
در هتل محلی تحت عنوان بیزینس سنتر وجود دارد که می‌توانید به اینترنت پرسرعت، کامپیوتر، پرینتر و امکانات مرتبط دیگر دسترسی داشته باشید.
کافی شاپ
مراکز خرید
رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی
صبحانه رایگان سلف سرویس
سرویس چای و قهوه رایگان
انواع مختلف سوئیت‌ها با ویژگی‌های متفاوت و بسیار خاص
مرکز ورزشی
سالن‌های مناسب برای برگزاری مراسم‌ها
آدرس هتل اسپیناس پالاس
آدرس هتل اسپیناس پالاس

تهران، بزرگراه یادگار امام، سعادت آباد، بلوار پیام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه 33

هتل اسپیناس بلوار تهران
از دیگر هتل های 5 ستاره تهران می‌توان هتل اسپیناس بلوار تهران (خلیج فارس) را نام برد که از هتل های معروف تهران نیز به‌حساب می‌آید. ساختمان این هتل در محلی خوش آب و هوا واقع شده است و اطراف آن زیباترین مناطق تهران قرار دارند.

این اقامتگاه در سال 1388 با بیش از 18 طبقه افتتاح شد که در آن حدود 274 سوئیت مجلل، لاکچری و با تمامی امکانات دیده می‌شوند.

به‌دلیل موقعیت مکانی هتل اسپیناس خلیج فارس، افرادی که در آن اقامت دارند می‌توانند به‌راحتی به مراکز خرید، موزه فرش، پارک لاله، میدان ولیعصر، موزه هنرهای معاصر و اماکن دیدنی شهر دسترسی داشته باشند.

این هتل برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات نیز بسیار مناسب است، زیرا در آن سالن‌های بزرگی وجود دارند که ظرفیت آن‌ها نیز بالا است. علاوه بر این، این سالن‌ها به بهترین شکل ممکن طراحی و تزیین شده‌اند.

اگر تمایل دارید تا ماه عسل خود را در یکی از بهترین هتل های تهران بگذرانید، پیشنهاد ما هتل اسپیناس است. چون طراحی دلنشین و خاص اتاق‌ها، امکانات و سایر ویژگی‌های این هتل باعث می‌شوند تا اقامتی رؤیایی و بی‌نظیر داشته باشید.

ویژگی‌های هتل اسپیناس خلیج فارس
هتل اسپیناس که از هتل های معروف تهران است، امتیازهای زیادی دارد که در ادامه به بیان چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

مهم‌ترین ویژگی این هتل موقعیت مکانی آن است، به این دلیل که به تمام نقاط پایتخت دسترسی سریعی دارد.
رستوران مدیترانه با ظرفیت 180 نفر
سالن همایش‌ها و سمینارها
رستوران سنتی
کافی شاپ
مجموعه ورزشی
خدمات VIP
استخر، سونا و جکوزی
اینترنت رایگان
پرسنل حرفه‌ای و باتجربه
آدرس هتل اسپیناس خلیج فارس
آدرس هتل اسپیناس خلیج فارس

تهران، بلواز کشاورز، بین خیابان نادری و فلسطین، پلاک 126

هتل رکسان تهران
از دیگر هتل های معروف تهران می‌توان اقامتگاه 5 ستاره رکسان را معرفی کرد. این مکان که از اولین هتل های فرودگاهی تهران است، در قدیم با نام نووتل شناخته می‌شد.

رکسان در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی (ره) قرار دارد. در این مکان بنای دیگری نیز مشاهده می‌شود که ساختمان هتل 4 ستاره رمیس است. این دو هتل از مجموعه اقامتگاه‌های گروه اکور فرانسه به‌شمار می‌روند.

این گروه در سراسر دنیا بیش از 3800 هتل تأسیس کرده است و از بزرگترین هتل‌داران جهان به‌حساب می‌آید.

اگر برای مدت زمان کوتاهی به تهران سفر کرده‌اید و می‌خواهید پرواز خود را تغییر دهید، بهترین گزینه برای شما اقامت در هتل رکسان است. در این مکان می‌توانید دور از هیاهوی شهری ساعاتی را در آرامش بگذرانید و از خدمات این هتل نهایت استفاده را ببرید.

هتل رکسان 11 طبقه دارد و به‌طور کلی 300 سوئیت مجلل و زیبا در آن مشاهده می‌شوند. اتاق‌های هتل نیز انواع مختلفی دارند و برای سلیقه‌های متفاوت مناسب هستند.

 

ویژگی‌های هتل رکسان
از جمله ویژگی‌های هتل رکسان که یکی دیگر از هتل‌های معروف تهران است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاق‌های ویژه برای افرادی که معلولیت‌های جسمی دارند.
کافی شاپ
رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی
استخر، سونا و جکوزی
مرکز سلامت
سالن‌های همایش
پارکینگ رایگان
پرسنل مجرب و تحصیل کرده
سالن ورزشی
اینترنت رایگان در لابی
آدرس هتل رکسان
اتوبان تهران قم، کیلومتر 30، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، روبروی ترمینال مسافربری شماره 1

هتل آزادی تهران
هتل آزادی از دیگر هتل‌های معروف و 5 ستاره تهران است که سابقه زیادی در زمینه ارائه خدمات به مسافرها دارد. تمام استانداردهای این هتل مطابق با استانداردهای جهانی و روز دنیا رعایت شدند، به‌همین دلیل می‌توان گفت هتل آزادی تهران یکی از محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های تهران و ایران است.

این اقامتگاه به‌دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی خوش آب ‌و هوا و مناظر طبیعی زیبا، طرفداران زیادی دارد.

این هتل که فعالیت خود را از سال 1370 زیر نظر گروه هتل‌های پارسیان آغاز کرده است، در قدیم با نام هایت شناخته می‌شد.

این اقامتگاه 26 طبقه‌ای بیش از 400 اتاق را در خود جای داده است که دکوراسیون و چیدمان آن‌ها بسیار زیبا و مجلل به ‌نظر می‌رسند. مناظر بیرونی اتاق‌ها نیز فضای شهری و رشته کوه البرز است.

اگر می‌خواهید پیش از شرکت در تور مشهد از تهران، به مکان‌های اصلی پایتخت دسترسی خوبی داشته باشید و بدون نگرانی از ترافیک به آن‌جا برسید، پیشنهاد ما هتل آزادی است، چون این هتل در مکانی از شهر قرار دارد که افراد می‌توانند بدون فوت وقت، به‌راحتی به هر نقطه‌ای از شهر بروند.

ویژگی‌های هتل آزادی
در لیست زیر تعدادی از امکانات هتل آزادی را معرفی کردیم:

رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی و سرو انواع غذاهای خارجی
رستوران ایتالیایی
رستوران در فضای باز
کافی شاپ‌های متعدد
مجموعه ورزشی
استخر سرپوشیده
مراکز تجاری
سونا بخار و خشک
جکوزی
حمام سنتی
اسپا
سالن بدنسازی
کافی شاپ کنار آب
پرسنل حرفه‌ای و باتجربه
آدرس هتل آزادی
تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین

هتل هما تهران
از دیگر هتل‌های معروف تهران، می‌توان هما را نام برد که زیر مجموعه گروه هتل سازی معروف، شرایتون بوده است. این اقامتگاه در سال 1352 با نام هتل شرایتون تاسیس شد و بعد از انقلاب به مصادره دولت در آمد. امروزه سازمان تامین اجتماعی تمام سهام هتل هما را خریده است و به‌عنوان مالک گروه‌ هتل‌های هما شناخته می‌شود.

این اقامتگاه برجی 16 طبقه است که بیش از 177 اتاق و سوئیت مجلل و باشکوه در آن دیده می‌شوند. این هتل در خیابان ولیعصر تهران قرار دارد، بنابراین می‌توان گفت اماکن دیدنی و زیبایی‌های این خیابان نیز از ویژگی‌های هتل هما به‌حساب می‌آیند.

معماری این هتل بسیار خاص و بی‌نظیر به ‌نظر می‌رسد، زیرا توسط معمار بزرگ آمریکایی یعنی ولتون بکت طراحی شده است.

مناظر و چشم‌اندازهای سوئیت‌های این هتل با یکدیگر فرق دارند، به‌طوری که منظره بعضی از سوئیت‌ها کوه‌های البرز، بعضی به طرف باغ‌های محوطه و بعضی دیگر به سمت شهر تهران است.

هتل هما قابلیتی را برای مسافرهایی در نظر گرفته است که تنها چند ساعت قصد اقامت را در هتل دارند. بسیاری از افراد هستند که برای انجام امور ضروری خود یا مسائلی مانند شرکت در تور کیش از تهران، باید از شهرهای اطراف به پایتخت بیایند، آن‌ها می‌توانند برای استراحت به مدت چند ساعت، یک اتاق را رزرو کنند و دیگر لازم نیست هزینه کامل برای یک اتاق را بپردازند.

ویژگی‌های هتل هما
از جمله ویژگی‌های هتل هما که از قدیمی‌ترین هتل‌های معروف تهران است، می‌توان موارد زیر را بیان کرد.

سرو صبحانه با تنوع بسیار بالا
دسترسی مناسب به مرکز و شمال تهران
استخر سرپوشیده
جکوزی و سونا
زمین تنیس
سالن بدنسازی
مراکز خرید
رستوران
کافی شاپ
ماساژ درمانی
اینترنت رایگان
آدرس هتل هما
تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی، شماره 51

هتل لاله تهران
هتل لاله یکی دیگر از هتل‌های معروف تهران به‌شمار می‌رود و در نزدیک پارکی به همین اسم قرار دارد. این اقامتگاه به‌دلیل موقعیت مکانی خود به مراکز خرید و دیگر مراکز مهم تهران دسترسی خوبی دارد. چشم‌انداز آن نیز کوه دماوند و کوه‌های البرز است.

هتل لاله در سال 1349 تاسیس شد و در سال 1376 برای بهبود و ارتقاء خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. با این‌حال معماری این اقامتگاه همچنان به سبک قدیمی است و در کنار خدمات مدرن خود لحظات خوبی را برای مهمان‌ها رقم می‌زند.

هتل لاله 13 طبقه است که در آن بیش از 380 سوئیت جا گرفته‌اند و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند.

ویژگی‌های هتل لاله
از جمله امکانات رفاهی هتل‌های معروف تهران و هتل لاله می‌توان موارد زیر را بیان کرد.

استخر روباز
مجموعه ورزشی
مراکز تفریحی
رستوران
کافی شاپ
سالن بیلیارد و بدنسازی
آرایشگاه
مراکز تجاری
آدرس هتل لاله
تهران، خیابان دکتر فاطمی، نبش حجاب، هتل لاله تهران

سخن نهایی
در این مطلب سعی کردیم هتل‌های معروف تهران را معرفی کنیم. همان‌طور که می‌دانید هتل‌های خاص تهران بسیار زیاد هستند و هر شخصی با توجه به سلیقه خود می‌تواند یکی از آن‌ها را برگزیند. گرچه بسیاری از این هتل‌ها، جزو اقامتگاه‌های ممتاز تهران هستند.

پس حتما پیش از انتخاب هر کدام از هتل‌های این مطلب، در مورد قیمت اقامت در آن‌ها تحقیق کنید.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sahar

هنگام رانندگی در شب، انعکاس نور چراغ ماشین‌های پشت در آیینه و همچنین نور چراغ خودروهایی که از روبرو می‌آیند می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، به همین علت عینک‌هایی طراحی‌شده‌اند به نام عینک دید در شب یا عینک مخصوص رانندگی که باعث اصلاح دید رانندگان در هنگام رانندگی می‌شوند. این نوع عینک‌ها به دلیل داشتن ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد موردتوجه بسیاری از افراد قرارگرفته‌اند. حال در ادامه به‌طورکامل به بررسی این نوع از عینک می‌پردازیم.

عینک دید در شب چیست؟

دید ضعیف شب در رانندگی یکی از مشکلات رایج بینایی است که افراد در هر سنی هنگام رانندگی در شب با آن مواجه می‌شوند، البته افراد بالای 40 سال ممکن است این مشکلات را شدیدتر از بقیه تجربه کنند. عینک دید در شب دارای شیشه‌های رنگی است که باعث دید بهتر راننده در هنگام رانندگی می‌شود.

نحوه عملکرد عینک دید در شب

عینک دید در شب با بالا بردن کنتراست تصویر اطراف و کاهش درخشش نور آبی، بدون آنکه تغییری در رنگ‌ها ایجاد کند، موجب وضوح بیشتر و حفاظت از چشم شما می‌شود. این نوع عینک‌ها علاوه بر تقویت دید در شب، از آسیب‌دیدگی چشم نیز جلوگیری می‌کنند. در هنگام برخورد نور چراغ ماشین به چشم‌ها، دید راننده برای چند ثانیه از بین خواهد رفت. در این زمان مردمک چشم با تابش شدید نور کوچک می‌شود و سپس سعی می‌کند که خود را نسبت به نوری که در اطراف آن قرار دارد تطبیق دهد. حال استفاده از این مدل عینک به راننده کمک می‌کند که دید بهتری به محیط داشته باشد.

توجه داشته باشید این نوع از عینک جزء عینک‌های آفتابی است و اگر شما به دنبال خرید عینک آفتابی در مشهد هستید، می‌توانید به فروشگاه فراشاد مراجعه کنید و عینک دید در شب را برای محافظت از چشمان خود و همچنین رانندگی امن‌تر تهیه کنید. در این فروشگاه تمام عینک‌ها به‌صورت استاندارد طراحی شده‌اند و می‌توانند از چشم‌های شما به‌خوبی محافظت کنند.

ویژگی عینک دید در شب

عینک دید در شب را می‌توانید بدون نسخه تهیه کنید. این مدل عینک دارای شیشه‌های رنگی از طیف زرد است و برخی افراد نیز آن را تحت عنوان عینک تیراندازی می‌شناسند. شیشه عینک‌های رانندگی دارای پوشش ضد انعکاس است که می‌توانند از آزرده شدن چشم به علت بازتاب نور چراغ خودروها و چراغ خیابان‌ها جلوگیری کنند. به همین علت تیراندازان و شکارچیان از این نوع عینک‌ها برای شکار استفاده می‌کنند. کاهش انعکاس نور می‌تواند به این افراد کمک کند تا بتوانند پرندگانی که در آسمان هستند را بدون هیچ مشکلی ببینند و شکار کنند.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم عینک دید در شب می‌تواند از چشم‌های شما محافظت کند و باعث دید بهتر در رانندگی شود، اما این موضوع را در نظر داشته باشید برای آنکه بتوانند از چشم شما محافظت کنند، نیاز است که شیشه‌های به‌کاررفته در عینک اصل و باکیفیت باشند، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامت چشمان خود در انتخاب عینک دقت لازم را داشته باشید. عینک فراشاد می‌تواند گزینه مناسبی برای آن دسته افرادی باشد که به‌سلامت چشم خود اهمیت می‌دهند و به دنبال یک محصول باکیفیت هستند. شما می‌توانید از این فروشگاه هم به‌صورت حضوری خرید کنید و هم می‌توانید رایگان مشاوره شوید و پس از کسب اطلاعات لازم سفارش آنلاین خود را به ثبت برسانید.

انواع عینک دید در شب

همان‌طور که گفتیم عینک دید در شب منحصراً برای رانندگان نیست، بلکه افراد زیادی مانند شکارچیان، تیراندازان، نظامیان و … می‌توانند از این عینک‌ها استفاده کنند. این نوع عینک به افرادی که چشم آن‌ها نسبت به نور بسیار حساس است نیز پیشنهاد می‌شود. همچنین به علت ظاهر شیک و زیبایی که دارد، افراد مطابق با مد روز و سلیقه خود می‌توانند از این عینک استفاده کنند. هم‌چنین می‌توانید برای آشنایی با انواع عینک آفتابی نیز اینجا کلیک نمایید.

طراحی شیک و تنوع بالای عینک‌ها، موجب محبوبیت آن‌ها در میان همه افراد جامعه شده است. بااین‌حال تنوع بالا می‌تواند خرید را برای افراد سخت‌تر کند، بنابراین در ادامه با معرفی انواع عینک‌های دید در شب به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید عینک مناسب خود را راحت‌تر پیدا کنید.

· عینک دید در شب با شیشه‌های زرد

از پرطرفدارترین انواع عینک‌ها، عینک دید در شب با شیشه‌های زرد است. رنگ زرد به‌کاررفته در آن‌ها باعث خاص و منحصربه‌فرد شدنشان می‌شود. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که استفاده مکرر از این نوع عینک به‌علت رنگ شیشه زرد، باعث آسیب رسیدن به چشم‌ها می‌شود، اما استفاده از آن‌ها در هنگام رانندگی با کاهش انعکاس نور بر روی شیشه ماشین و جاده و همچنین عبور دادن طول‌موج بالا باعث دید بهتر و حفاظت از چشم‌ها در هنگام رانندگی خواهد شد.

عینک با شیشهٔ زرد باعث وضوح بهتر رنگ‌ها در هوای مه‌آلود و نور کم می‌شود. این عینک به ورزشکاران پیشنهاد می‌شود، زیرا میدان دید آن‌ها را تقویت می‌کند. همچنین این نوع عینک برای ورزش‌هایی در محیط برفی مثل اسکی نیز می‌تواند مناسب باشد.

· عینک Blupond، دارای خاصیت ضد تشعشعی

این مدل با داشتن ویژگی ضد تشعشعی به‌عنوان بهترین عینک دید در شب شناخته می‌شود. ویژگی ضد تشعشعی کمک به افزایش میدان دید و تقویت دید فرد هنگام رانندگی در شب می‌کند. در این عینک از شیشه‌های زردرنگ استفاده شده و شیشه آن دارای هفت لایه مختلف است که علاوه بر خاصیت ضد تشعشعی باعث می‌شود که چشم‌ها در برابر اشعه UV نیز محافظت شوند.

در این عینک‌ها لنزهای باکیفیت بسیار بالا به‌کاررفته و علاوه بر آن جنس بدنه عینک فلزی است که موجب ماندگاری و دوام بالاتر آن خواهد شد. این مدل عینک ظاهری زیبا و شیک دارد که باعث شده تا افراد بتوانند در شرایط و محیط‌های مختلف به‌راحتی از آن استفاده کنند.

· عینک Myiaur، دارای لنز پلاریزه نشکن

این نوع عینک برای رانندگی در فضاهایی مثل محیط‌های تاریک، مه‌آلود و … مناسب است که چشم توانایی خوب دیدن اطراف را از دست می‌دهد. در این نوع عینک دید در شب، لنزهای ضد تشعشعی و پلاریزه نشکن زردرنگ قرار گرفته که با طراحی شیک و بسیار زیبا در بازار عرضه می‌شود و می‌تواند بهترین میدان دید را در محیط‌هایی با نور کم ایجاد کند. یکی از ویژگی‌های این عینک دوام و ماندگاری طولانی‌مدت آن است که به علت به کار بردن منگنز آلومینیوم در ساختار بدنه عینک است.

· عینک clear night، دارای قاب فلزی محکم

این مدل عینک نیز دارای لنز با خاصیت ضد تشعشعی است و با عنوان نسل جدید عینک دید در شب شناخته می‌شود. ویژگی منحصربه‌فرد این عینک وجود لنزهای پلاریزه قوی TAC و قاب فلزی محکم است. این عینک به علت دارا بودن لنزهای ضد تشعشعی بالا می‌تواند از چشمان افراد در هنگام رانندگی در محیط‌های تاریک و کم‌نور به خوبی محافظت کند و به علت اینکه بر روی صورت، بدون توجه به سایز آن، به‌راحتی قرار می‌گیرد، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

آیا استفاده از عینک دید در شب کار درستی است؟

عینک دید در شب باعث تقویت دید و همچنین محافظت از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر می‌شود و اگر شما آن را تنها در مواقعی که نیاز است استفاده کنید برای شما مفید خواهد بود، اما اگر آن را به‌صورت روزانه و مکرر استفاده کنید، می‌تواند به چشم‌های شما آسیب برساند.

سخن آخر

با خواندن این مقاله شما با عینک دید در شب و انواع آن آشنا شدید و فهمیدید که هرکدام از انواع آن چه ویژگی‌هایی دارند. اکنون با اطلاعات کامل می‌توانید عینک موردنظر خود را انتخاب کنید. اگر نیاز به مشاوره آنلاین برای تهیه عینک دید در شب دارید، می‌توانید از مجموعه فراشاد مشاوره بگیرید و در نهایت عینک دلخواه خود را خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sahar

مایکروویو را وصل می‌کنید، کلید را روشن می‌کنید و برق قطع می‌شود. بدون هیچ سرنخی در مورد آنچه اتفاق افتاده است، شما با یک برقکار تماس می گیرید تا مشکل را برطرف کند. و بعداً متوجه می شوید که اگر اصول اولیه تابلو خدمات برق خانه خود را بدانید می توانید خودتان این کار را انجام دهید. خرید تابلو برق از سایت پرشین تکنیک ممکن است.

دانستن چگونگی رفع مشکلات جزئی برق می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند، اما مهمتر از همه، مهارت های شما می تواند در مواقع اضطراری مفید واقع شود. بنابراین، در اینجا یک مقاله مفصل وجود دارد که همه چیزهایی را که باید در مورد یک تابلو خدمات برق بدانید را توضیح می دهد.

 

تابلو خدمات برق چیست؟
یک تابلو خدمات برق، رابط بین سیم های خارجی است که از خیابان و سیم های الکتریکی داخلی سیستم برق خانه می آیند. این نقطه توزیع مرکزی است که سیم سرویس را به سیم های خروجی متصل می کند.

 

پنل خدمات برق را از کجا پیدا کنیم؟
تابلو برق خانه به طور کلی از فعالیت های اصلی خانه دور نگه داشته می شود. این مکان ها ممکن است شامل گاراژ، راهرو منتهی به گاراژ، زیرزمین و کمد باشد.

با قرار دادن دراپ سرویس و سر سرویس روی پشت بام می توانید تابلوی خدمات برق خود را پیدا کنید. معمولاً، پنل خدمات باید دقیقاً در زیر، در یکی از داستان‌های خانه باشد. اگر خطوط برق دفن شوند، معمولاً خط از خیابان شروع می شود و از جلو یا کنار خانه به خانه متصل می شود.

 

انواع تابلوهای برق


پنل اصلی شکن
پنل اصلی قطع کننده برقی که به اتاق های مختلف خانه شما می رسد را کنترل می کند. می توان از آن برای قطع برق خانه شما از جمله کلید مدار استفاده کرد. آنها بر اساس تعداد مدارهایی که می توانند اداره کنند و آمپر آنها طبقه بندی می شوند.

جعبه فیوز
اینها برای جلوگیری از اضافه بار مدار طراحی شده اند. جعبه های فیوز از فیوزهای کوچکی تشکیل شده اند که می توانند در یک تابلو برق قرار بگیرند. در صورت وجود جریان اضافی، فیوز کوتاه می شود.

پانل لوگ اصلی
پانل‌های اصلی از گیره‌ها استفاده می‌کنند و سیم‌های خط به این لوگ‌ها می‌رسند. آنها قطع کننده اصلی را به عنوان قطع کننده جداگانه در کنتور نشان می دهند. شما می توانید پانل اصلی را به بریکر در پنل اصلی وصل کنید که در آن پانل لوگ اصلی به عنوان یک پنل فرعی عمل می کند.

پنل فرعی
اینها برای خانه هایی که در آن به چندین مدار در یک منطقه نیاز دارید عالی هستند. پنل های فرعی برق خود را از طریق یک مدار از پنل اصلی می گیرند. آنها قطع کننده های اختصاصی ندارند و به شما امکان می دهند توزیع فعلی را در سراسر خانه تنظیم کنید.

سوئیچ های انتقال
اینها برای مدارهایی که از ژنراتور برق پشتیبان استفاده می شود مناسب هستند. با انتقال توان ژنراتور به برق الکتریکی از طریق تابلو کار می کند. دو نوع سوئیچ انتقال وجود دارد - دستی و اتوماتیک.

 

ملاحظات ایمنی پنل خدمات الکتریکی


در شرایط عادی، هنگامی که درب بیرونی پانل بسته است، لمس پانل سرویس بی خطر است.


هنگامی که درب و پوشش محافظ جلویی جدا شده اند، هرگز روی تابلوی خدمات برق باز کار نکنید. اگر از بند سرویس شوک دریافت کنید، قطعاً یک شوک کشنده خواهد بود. از لمس سیم هایی که از بالای جعبه وارد پنل می شوند خودداری کنید.


این اشتباه است که فکر کنید خاموش کردن کلید قطع کننده مدار اصلی پانل و برداشتن پوشش محافظ شما را ایمن نگه می دارد. قطع کننده اصلی برق مدارهای انشعاب خانه را قطع می کند. با این حال، برق ورودی به پنل در خطوط خدمات شهری را قطع نمی کند.


جدا از این که مراقب باشید دستان شما چه قسمت هایی از پنل سرویس را لمس می کنند، مراقب ابزارهای دستی نیز باشید. ابزارها به طور بالقوه می توانند سیم های سرویس را لمس کرده و یک شوک را به شما منتقل کنند.

 

 

 

منبع:‌https://www.dfliq.net/



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد